Organizacja wydarzeń promocyjnych za granicą

Zapraszamy do skorzystania z oferty Grupy MTP w zakresie organizacji wydarzeń promocyjnych za granicą.

Od ponad 10 lat Grupa MTP kompleksowo obsługuje swoich klientów podczas zagranicznych imprez targowych, misji gospodarczych, pokazów i konferencji, a nasze doświadczenie i sprawdzeni zagraniczni partnerzy z ponad 30 krajów świata, gwarantują pełen profesjonalizm i najwyższą jakość realizacji projektów poza Polską.

Stoiska targowe

Nasi klienci to firmy i przedsiębiorstwa prywatne jak i agencje rządowe oraz ministerstwa, dla których przygotowywaliśmy zarówno mniejsze stoiska systemowe jak i duże koncepcje w zabudowie indywidualnej.

Misje gospodarcze

Misje gospodarcze i spotkania B2B z potencjalnymi kontrahentami to nasza specjalność. Kompleksowo zaplanujemy dla Państwa wyjazd misyjny obejmujący spotkania z potencjalnymi partnerami biznesowymi, wizytę w ich siedzibach oraz informację dotyczącą sytuacji w branży na interesującym Państwa rynku zagranicznym.

Konferencje i pokazy

Zajmujemy się kompleksową organizacją konferencji i pokazów. Rezerwujemy miejsca, zapewniamy personel a przede wszystkim zapraszamy najodpowiedniejszych dla swoich klientów odbiorców.

Logistyka

Polecamy nasze usługi w zakresie organizacji podróży służbowych oraz spedycji materiałów promocyjnych.

Personel

W naszych bazach znajdziecie Państwo najbardziej profesjonalny i doświadczony personel pomocniczy – hostessy, hostów i tłumaczy – którzy sprawią, że targowi goście jeszcze chętniej odwiedzą Wasze stoisko.

Kontakt:

Paweł Tomkowiak