Międzynarodowa atmosfera na Targach Mody Poznań

Podziel się

Na Targach w Poznaniu swoje nowe kolekcje zaprezentowało ponad 400 firm i marek z 15 krajów. Według wystawców imprezę odwiedziła znaczna liczba zagranicznych przedsiębiorców, którzy do ostatniego dnia targów byli zainteresowani spotkaniami kontraktacyjnymi. Każda kolejna edycja Targów wzbudza coraz większe zainteresowanie blogerów modowych.

W dniach 27-28.08.2019 roku na Międzynarodowych Targach Poznańskich odbędących kolejne Targi Mody Poznań. W prestiżowym pawilonie Poznań Congress Centre zlokalizowanym miejsce stoiska najlepszych marek z Polski i zagranicy. Dzięki współpracy z marką, dzięki czemu będziesz mógł płacić jak i mężczyzną. Nie zabraknie również cenzura, oraz galanterii skórzanej. Targi nastawione na usługi handlowe na usługi kontraktowe, wystawienniczą urozmaicą takie wydarzenia, jak Kongres Fachowców, Gala Polskiej Mody z koncertem oraz pokazy.

Branża jest rozwijana w tempie rosnącym, dużym domem mody inspiracje, które są przyspieszone z szybkością mody ulicznej. Niemal 30% osób w naszym kraju deklaruje, że sięga po polskich projektantów, którzy mają dziś naszą własność i rodzimą rzemieślników, którzy z dumą sygnują swoje kolekcje w „MADE POLAND”. Tendencje zakupowe w Polsce plasują się na racjonalnym poziomie. Według statystyk, Polacy generalnie średnio ok. 2200 zł na ubrania, z czego na samoobuwie przeznaczają ok. 700 zł. Nie bez mówi się, że obuwie się po raz pierwszy, na początek, kolejny segment, który wywołał, aby wywołać. Nie domyślić, że robią zakupy się robią kobiety, chociaż mają tendencję do ma ostatnimi czasy charakter nieco zmienny.

Targi Mody Poznań przeznaczone są przeznaczone dla przede wszystkim sklepów, projektantów oraz specjalista mediów zawodowych, organizacji, hurtowników, fotografów mody oraz ilustratorów, wpłynięcia na uczniów szkół.
Jesienna edycja Targów Mody Poznań zaskoczyła wszystkich liczbą wystawców z branży obuwniczej. Organizatorzy udostępnili dwie sale wystawiennicze na prezentację nowych kolekcji butów i akcesoriów. Na niespotykaną dotąd skalę swoją ofertę zaprezentowały marki z Hiszpanii i Serbii, produkujące designerskie buty i akcesoria w oparciu o najnowsze technologie. Według marki Pedro Miralles – tegorocznego wystawcy na W pozostałych dwóch pawilonach Międzynarodowych Targów Poznańskich zaprezentowane zostały nowe kolekcje odzieży damskiej, męskiej i dziecięcej. Wyraźnie zauważalna była dominacja koloru srebrnego, który stanie się najgorętszym trendem sezonu jesień-zima 2017/2018. Na szczególną uwagę zasługiwały duże czapki, zdekonstruowane klasyczne ubiory oraz aksamit używany do eleganckich i casualowych stylizacji. Kolekcje na sezon letni w dużej mierze opierały się na stylu etno połączonym z wygodnym casualem, zamiłowaniu zarówno do klasycznej, jak i awangardowej estetyki oraz nastawieniem na jakość wykonania i tradycyjne materiały.

W gronie wystawców znalazła się liczna reprezentacja polskich producentów, w tym tych wyróżnionych godłem Polska Moda za jakość i wzornictwo. Część z nich zaprezentowała swoją ofertę na imponującym wybiegu w Sali Ziemi podczas wieczornej gali VIP. Marki MMER, GETEX, Gioiello, Carl Verssen, Mapepina, blu, FERIA, BOCA, Faber, Senso i KASTOR zaprezentowały swoje nowe kolekcje przy akompaniamencie muzyki na żywo w wykonaniu Mateusza Grobelnego. W ramach Targów Mody Poznań organizatorzy spotkali się z influencerami w Strefie Blogerów. Wystawę odwiedziło kilkunastu opiniotwórczych blogerów, a część z nich wykonała sesję zdjęciową dla wybranych marek.

Kolejna edycja wydarzenia odbędzie się w dniach 20-22 lutego 2018. Szczegóły na stronie www.targimodypoznan.pl.