Złoty Medal – rozpoznawalna marka innowacyjnych produktów

Podziel się

Złoty Medal, to zwieńczenie długiego procesu rozpoczynającego się od badania potrzeb klientów, analizy trendów, przez opracowanie projektu, wdrożenie, aż po komercjalizację. To wysiłek sztabu fachowców, swego rodzaju atest dla innowacyjnych oraz dobrze zarządzanych firm.

Stoiska targowe, outdoor, ekspozycje w salonach sprzedaży, media, social media – od lat w większości kanałów komunikacji pojawiają się reklamy, które zwiększają rozpoznawalność Złotego Medalu. Wg. specjalistycznego raportu Instytutu Monitorowania Mediów publikacje poświęcone nagrodzonym produktom w 2022 r. dotarły do 5,6 mln odbiorców. Zasięg najbardziej efektywnej  kampanii digital zrealizowanej w ubiegłym roku, a promującej laureatów Złotego Medalu osiągnął  prawie pół miliona wyświetleń (statystyka dotyczy targów Polagra 2022). Wysokie zasięgi uzyskiwały również kampanie na Targach Budma, Taropak, czy Salmed – odpowiednio od 200 do 300.000 odbiorców.

Wypowiedzi laureatów konkursu rejestrowane podczas trwających wydarzeń, publikowane następnie w kanałach Grupy MTP, osiągają po 2.000 wyświetleń (Drema, Meble 2022).

Tegoroczna edycja Targów Meble Polska jest dobrym przykładem synergii działań wystawców i organizatora wydarzenia. Artykuły w krajowych mediach branżowych – m.in. w Biznes Meble, Gazeta Przemysłu Drzewnego czy Meblarstwo tylko w okresie od lutego do kwietnia dotarły do ponad 70.000 czytelników.

Na wydarzenie akredytowali się również dziennikarze z międzynarodowych magazynów poświęconych branży drzewnej, meblarskiej i dekoracyjnej – a wśród nich takie tytuły jak Furniture Today, World Furniture, MoebelKultur, Möbelmarkt, czy Home & Interiors. Oto kilka przykładowych publikacji jakie zostały zamieszczone na zagranicznych i polskich portalach po tegorocznej edycji Targów Meble Polska z odniesieniem do laureatów konkursu Złoty Medal Grupy MTP:

 

 

Furniture Today Interiors Monthly MoebelKultur Biznes Meble