Targi Lublin
Targi Lublin S.A. są jednym z najważniejszych ośrodków targowych w Polsce. Odpowiednie zaplecze – ponad 12 tys. wewnętrznej powierzchni wystawienniczej, profesjonalny zespół i 20-letnie doświadczenie wpływają na to, że rokrocznie organizujemy około 60 wydarzeń.
Co roku Targi Lublin odwiedza ponad 200 tys. zwiedzających, a wystawia się tu 2500 firm. Branżowe wydarzenia targowe obejmują tematykę budowlaną, motoryzacyjną, rolniczą, energetyczną, ochrony granic i wiele innych. Odbywa się u nas też wiele eventów o charakterze edukacyjnym, kulturalnym i rozrywkowym.
Naszym zdecydowanym atutem jest doskonała lokalizacja. Targi Lublin S.A. usytuowane są przy ulicy Dworcowej, w pobliżu centrum miasta. Tuż obok znajduje się Dworzec Główny PKP w Lublinie oraz przyszły dworzec metropolitarny. Obiekt doskonale nadaje się do organizacji targów, ale także kongresów, konferencji, szkoleń oraz imprez okolicznościowych, takich jak: bankiety, koncerty, występy artystyczne.
Targi Lublin S.A. dysponują:
- krytą powierzchnią wystawienniczą: 8 tys.m2 (hala C) + 2,8 tys.m2 (hala A)
- dwoma salami konferencyjnymi na 150 osób każda
- pokaźnym holem, który pomieści do 500 osób
- zewnętrznym placem wystawienniczym: 5 tys.m2
- 600 miejscami parkingowymi.
Przez lata funkcja targów znacząco ewoluowała. Kiedyś podstawowym celem udziału w wydarzeniach wystawienniczych była sprzedaż, dziś zaś targi są miejscem prezentacji innowacji produktowych, zapoznawania się z nowoczesnymi technologiami, a także tworzą możliwości przetestowania prezentowanych rozwiązań w praktyce. Dbamy o to, by oferta wydarzeń organizowanych w Targach Lublin odpowiadała potrzebom przedsiębiorców z miasta i regionu, a ich rezultaty wpływały na lokalny rozwój gospodarczy. To w połączeniu z biznesowym ruchem turystycznym, generowanym przez wydarzenia targowe o zasięgu krajowym i międzynarodowym sprawia, że targi w obecnych czasach pełnią funkcję miastotwórczą. Targi Lublin budują wizerunek Lublina poprzez organizację prestiżowych wydarzeń takich jak kongresy, uroczyste gale czy konferencje. Te wszystkie działania tworzą wartość dodaną dla miasta poprzez aktywizację mieszkańców oraz pobudzenie sektora usług.