Dzwonimy do potencjalnych Klientów
Kontakt telefoniczny z wybraną grupą odbiorców według kryteriów wskazanych przez Państwa np. zwiedzający dane wydarzenie targowe, branża budowlana – fachowcy budowlani, firmy produkcyjne z branży spożywczej, firmy handlowe z branży meblowej itp. w celu zapoznania rozmówcy z Państwa ofertą.
Rozmowa może mieć charakter informacyjny np. zaproszenie na konferencję, do odwiedzenia stoiska, aktualizacja bazy danych lub sprzedażowy. Celem telemarketingu sprzedażowego najczęściej jest pozyskanie tzw. leada (osoba wstępnie zainteresowana ofertą, z którą dalej kontaktuje się Klient). Każde zlecenie dokładnie analizujemy i pomagamy dopasować najlepszą formę rozmowy telefonicznej. Zespół konsultantów pracujących w sekcji telemarketingu, mimo dużego doświadczenia, każdorazowo przechodzi indywidulane szkolnie projektowe, co pozwala poznać bliżej specyfikę firmy. Działamy na podstawie ustalonego scenariusza ale kierujemy się zasadą, iż każda rozmowa tworzy nowy scenariusz.. Wyniki naszych działań przedstawiamy w postaci szczegółowych raportów.
Możliwe są również kampanie SMS do wybranej grupy odbiorców (wg. kryteriów wskazanych przez Klienta). Informacja tekstowa w postaci SMS to krótki komunikat informacyjnym (np. „Wielkie otwarcie sklepu….dnia …” czy „Na stoisku…rozdajemy nagrody” ), który może mieć nie więcej niż 149 znaków.
Numery telefonów do kampanii spośród bazy danych przedsiębiorców mogą być dobierane według kryteriów:
- branżowo (np. architekci, branża meblowa, budowlana, rolnicza itp.)
- geograficznie (według kraju, województwa, powiatu itp.)
- wg stanowiska i działów w firmie (dyrektorzy, właściciele, marketing, sprzedaż itp.)
- wg wielkości zatrudnienia (do 10 pracowników, 11-50, 51-100 i powyżej 100 pracowników)
- zwiedzający / wystawcy poszczególnych wydarzeń targowych