Międzynarodowa arena spotkań - rekordowa liczba zagranicznych gości na Targach Gardenia 2024

Podziel się

Tegoroczne Targi Gardenia (16-18 października) mają ambicję stać się areną międzynarodowych spotkań branży ogrodniczej. Organizatorzy prowadzą intensywny proces pozyskiwania kontaktów zagranicznych, które otworzą dla polskich firm zupełnie nowe perspektywy. Już teraz jedno jest pewne – to będzie rekordowa edycja!

Według oficjalnych danych na koniec lipca zgłoszonych do udziału na Targach zostało 70 osób z 12 krajów, a to z pewnością nie jest ostateczna liczba – wciąż napływają zgłoszenia i zapytania z zainteresowanych firm i instytucji.

Wśród zaproszonych gości znaleźli się dotychczas:

  • Pracownicy wyższego szczebla z topowych zagranicznych firm produkcyjnych
  • Przedstawiciele europejskich i ogólnoświatowych sieci handlowych i dystrybucyjnych
  • Członkowie zagranicznych stowarzyszeń, związków i izb branżowych powiązanych z ogrodnictwem, florystyką i dekoracjami
  • Zagraniczne centra i sieci ogrodnicze
  • Osoby zarekomendowane przez wystawców

Wśród zwiedzających Gardenii znajdą się uczestnicy programu Hosted Buyers z krajów takich jak: Bułgaria, Estonia, Finlandia, Francja, Holandia, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Serbia, Ukraina, Wielka Brytania, Włochy.

Organizatorzy już teraz zapowiadają wielu interesujących gości. Będą to między innymi:

  • Reprezentanci europejskiego stowarzyszenia EFSA – stowarzyszenie dostawców kwiatów i dekoracji, działa w celu zwiększenia globalnej konkurencyjności branży kwiatowej, ogrodniczej i lifestyle’owej. Misją EFSA jest dzielenie się przyszłymi trendami i wiedzą rynkową w celu zapewnienia dodatkowej wartości członkom i ich partnerom w branży ogrodniczej. Działania EFSA koncentrują się na trendach, rozwoju handlu detalicznego i zrównoważonym rozwoju.
  • Dyrekcja Les Jardineries et Animaleries – związek zawodowy reprezentujący wyspecjalizowanych dystrybutorów produktów ogrodniczych i dla zwierząt domowych we Francji. Zrzesza większość niezależnych centrów ogrodniczych i sklepów zoologicznych, a także największe marki centrów ogrodniczych.
  • Reprezentanci Tuinbranche Nederland – stowarzyszenie zrzeszające przedsiębiorców z całego sektora ogrodniczego. Jego członkami są dostawcy, hodowcy i sprzedawcy detaliczni. Reprezentuje cały łańcuch biznesowy i przemawia w imieniu szerokiego elektoratu.
  • Kupcy strategiczni z sieci handlowych i dystrybucyjnych.
  • Właściciele szkółek, gospodarstw ogrodniczych, szklarni, farm ekologicznych – potwierdzeni goście z Holandii, Estonii, Rumunii, Włoch, Bułgarii, Serbii.
  • Właściciele centrów ogrodniczych.
  • Eksperci usprawniający działanie centrów ogrodniczych.
  • Producenci nasion i cebul kwiatowych.
  • Architekci krajobrazu.
  • Reprezentanci firm produkcyjnych i dystrybucyjnych z różnych sektorów ogrodnictwa.
  • Branżowe media ogrodnicze i florystyczne.

Działania mające na celu pozyskanie zagranicznych zwiedzających są w toku – prowadzonych jest wiele rozmów i aktywności, które zwiększą atrakcyjność spotkań w czasie tegorocznej Gardenii. Targi to doskonała okazja, aby nawiązać relacje z zagranicznymi kontrahentami, mediami i innymi osobami zaangażowanymi w rozwój działalności i edukacji ogrodniczej.

Więcej informacji TUTAJ