Lidl Polska partnerem głównym targów POLAGRA

Podziel się

Lidl Polska został Partnerem Głównym targów POLAGRA, które odbędą się 25–27 września 2024 r. na Międzynarodowych Targach Poznańskich.

Targi POLAGRA zrzeszają firmy, stowarzyszenia i izby działające w branży spożywczej i sektorze HoReCa (hotele, restauracje, catering). Ich wystawcami są m.in. producenci i dystrybutorzy żywności, dostawcy technologii, maszyn i urządzeń do ich produkcji, a także firmy oferujące rozwiązania dla gastronomii i hotelarstwa.

W tym roku organizatorzy położą nacisk na proeksportowy charakter wydarzenia i tematy odpowiedzialności za środowisko naturalne. Znajdzie to odzwierciedlenie w szkoleniach, prezentacjach i debatach z udziałem przedstawicieli rządu, izb, stowarzyszeń, producentów i partnerów POLAGRY.

Wśród wystawców i zwiedzających te tragi są producenci i dostawcy produktów spożywczych. Wielu z nich właśnie w targach upatruje możliwości spotkania z przedstawicielami dużych sieci i pozyskania atrakcyjnych kontraktów.

Partnerem tegorocznych targów POLAGRA będzie Lidl Polska. Wybór tej firmy jest nieprzypadkowy – sieć od lat buduje swoją ofertę we współpracy z polskimi dostawcami, którym daje szerokie możliwości rozwoju również na rynkach zagranicznych. Obecnie Lidl Polska liczy ponad 900 sklepów oraz zatrudnia blisko 27 tysięcy pracowników. Sieć w swojej ofercie posiada m.in. produkty marek własnych, które są współtworzone w dużej mierze z polskimi dostawcami. Są to zarówno duże, jak i mniejsze przedsiębiorstwa, m.in. Maspex, Animex Foods czy Roślinna MAGDA. Jedną z marek własnych są Regionalne Szlaki, czyli lokalne produkty pochodzące z różnych regionów Polski, np. wędzone przysmaki z Podhala.

Działania Lidl Polska są regularnie zauważane i doceniane. Firma została wyróżniona m.in. Srebrnym Listkiem CSR, a także jako Orzeł ESG czy Lider Etyki, posiada też certyfikat Top Employer. Sieć otrzymuje także nagrody branżowe – np. w ramach konkursu „Retail Trends” Lidl Polska został wyróżniony tytułem Market Roku 2024 w kategoriach: „Średni format”, „Najlepsze doświadczenie zakupowe”, „Najlepsza oferta marek własnych” oraz „Najlepsza oferta produktów świeżych”.

– Bardzo się cieszymy z imponująco zapowiadającego się debiutu Lidl Polska na naszym wydarzeniu. Jego działania na lokalnym rynku i działania eksportowe doskonale wpisują się w biznesową strategię, którą kilka lat temu przyjęliśmy dla targów POLAGRA, ale też prośrodowiskowe plany całej naszej firmy – mówi Filip Bittner, wiceprezes Zarządu Grupy MTP .

Więcej na ten temat TUTAJ